۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
آغاز احتمالی روند صعودی لایت کوین| احتمال تست محدوده قیمتی ۴۰۰ دلار
بازار بررسی کرد؛

آغاز احتمالی روند صعودی لایت کوین| احتمال تست محدوده قیمتی ۴۰۰ دلار

به نظر می‌رسد کاهش اصلاحی قیمت لایت‌کوین از بالاترین سطح ۶ ماهه ۲۹۸ دلاری خود به اتمام رسیده است، زیرا گاوهای لایت کوین اکنون به دنبال به دست آوردن مجدد کنترل بازار این ارز در این هفته هستند.

به گزارش بازار، به نظر می‌رسد کاهش اصلاحی قیمت لایت‌کوین از بالاترین سطح ۶ ماهه ۲۹۸ دلاری خود به اتمام رسیده است، زیرا گاوهای لایت کوین اکنون به دنبال به دست آوردن مجدد کنترل بازار این ارز در این هفته هستند.

قیمت LTC در حال تلاش برای جهش ملایم از پایین ترین سطح سه روزه ۲۴۴ دلاری است که به روز جمعه رسیده است، در حال حاضر با قیمت ۲۵۱ دلار و بدون تغییر محسوس روزانه معامله می شود.

علیرغم عقب نشینی اخیر از اوج چند ماهه، ساختار صعودی فاندامنتال در لایت کوین طی ماه های گذشته همچنان حفظ شده است.

«اکتا موریا» سردبیر نشریه کریپتو FXStreet در این خصوص معتقد است: بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعات رمزنگاری IntoTheBlock، حدود ۸۸ درصد از آدرس‌های کیف پول لایت کوین در حال حاضر سودآور هستند.

در همین راستا، «پیتر برانت» تاجر و تحلیلگر مشهور فارکس، با افزودن اعتبار به پتانسیل صعودی، گفت که انتظار دارد قیمت لایت کوین مجدداً سقف قیمتی سال ۲۰۲۱ خود یعنی ۳۹۵ دلار را بار دیگر امتحان کند. 

گفتنی است، حالت تلفیقی این هفته که به دنبال روند صعودی لایت کوین از پایین‌ترین قیمت ۱۹۱ دلار در ۶ نوامبر به بالاترین سطح نیم‌ساله خود به وجود آمد، یک پرچم گاوی را در نمودار ۱۲ ساعته ایجاد کرد.

گاوهای لایت کوین به یک شکست پایدار بالاتر از مقاومت خط روند نزولی در ۲۶۴ دلار نیاز دارند تا ادامه روند صعودی را تأیید کنند.

سپس یک صعود تازه به سمت سقف های قیمتی چند ماهه که در نزدیکی مرز ۳۰۰ دلار خواهد بود، آغاز می شود.

در خریدهای مجدد پیش رو، قیمت لایت کوین می تواند سطح روانی ۳۵۰ دلار را به چالش بکشد. علاوه بر این، الگوی هدف با اندازه گیری ۳۷۱ دلار در رادارهای خریداران لایت کوین قرار خواهد گرفت.

در صورتی که گاوهای لایت کوین جای پای محکمی بالاتر از هدف دوم پیدا کنند، تست مجدوده قیمتی ۴۰۰ دلار اجتناب ناپذیر خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) شتاب نزولی خود را متوقف کرده است و اکنون در حالی که بالاتر از خط وسط است، تلاش می کند جهش جدید خود را آغاز کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha