۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است
رییس جمهور:

تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است

رییس جمهور صبح امروز جمعه ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفتگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت: من قلبا ناراحت می‌شوم که شما جوانان را اینجا می‌بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که دوباره به این مراکز بیایید.

وی افزود: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده‌ها و مسؤولان از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تأمین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آن‌ها را به گرمی می‌پذیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب‌ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسؤولان شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رییسی با بیان اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تأکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رئیس جمهور ضمن بازدید از مرحله جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاءالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha