۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
برنامه‌ها و طرح‌های کانون کارآفرینی استان همدان حمایت می‌شود
معاون استاندار همدان:

برنامه‌ها و طرح‌های کانون کارآفرینی استان همدان حمایت می‌شود

همدان -معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: ظرفیت ها و امکانات سازمان‌های موجود در استان همدان در راستای تقویت کانون کارآفرینی استفاده و از برنامه‌ها و طرح‌های کانون کارآفرینی حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظاهر پورمجاهد ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس هیئت امنا و اعضای کانون کارآفرینی استان بر لزوم هم‌افزایی، همراهی و همکاری کارآفرینان در پیشبرد برنامه ها و توسعه استان همدان تاکید کرد.

وی در ادامه ضرورت تاثیرگذاری کارآفرینی استان در کشور را تبیین و نیاز به ساختار و حمایت‌های مستمر دانست و گفت: کارآفرینی استان همدان به شرط تبیین ساختار و پشتیبانی می‌تواند در کشور تاثیر گذار باشد.

پورمجاهد در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کارآفرینی در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: باتوجه به شرایط خاصِ اقتصادی موجود در کشور، بحث کارآفرینی مورد توجه قرار گرفته است به گونه‌ای که مجلس و دولت نیز در این زمینه ورود کرده و در پی فراهم کردن زمینه‌های کارآفرینی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خطاب به کارآفرینان برتر استان همدان گفت: از ظرفیت و امکانات سازمان‌های موجود در استان همدان در راستای تقویت کانون کارآفرینی استفاده می‌شود ضمن اینکه بدون شک از برنامه‌ها و طرح‌های کانون کارآفرینی استان همدان نیز حمایت خواهد شد.

در پایان این جلسه انتخابات  کانون کارآفرینی استان همدان برگزار و سعید ترابیان مدیر دهکده تفریحی گنجنامه با اکثریت آراء به عنوان رئیس و  نصرت‌الله طاقتی احسن به عنوان دبیر این کانون انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha