۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
دستور کارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس:

دستور کارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد

نجفی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: دستورکارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم نجفی اسپیلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری گفت: علیرغم دستور وزیر راه و شهرسازی قرار بود از تبصره ۸ بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه حرم آستانه اشرفیه استفاده شود اما متأسفانه با مکاتباتی که صورت گرفته از این تبصره استفاده نشده و از مسیرهای دیگر برای این امر استفاده شده  که لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: از هیأت رئیسه انتظار داریم دستورکارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد. همچنین در بحث تک نرخی شدن ارز که در فضای مجازی و فضای حقیقی برای مردم نگرانی ایجاد کرده است، لازم است رئیس سازمان برنامه و بودجه به صحن علنی دعوت شود تا راهکارهای مد نظر را توضیح داده و تبعات تک نرخی شدن ارز را بیان کند.

وی در خصوص طرح جامع مدیریت شهری و روستایی  گفت: این طرح که مطرح شده در مجلس گذشته با آن مخالفت شد لذا در این طرح بحث واگذاری برخی از وظایف به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مطرح است در حالی که این قانون به بنیاد مسکن واگذار شده و اگر به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شود عملاً قدرت اجرایی ندارد.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha