۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
۲۷ هزار ویلچر توسط بنیاد ۱۵ خرداد به افراد دارای معلولیت زیر ۱۴ سال در کشور اهدا می‌شود
با اجرای طرح «مثبت حرکت»؛

۲۷ هزار ویلچر توسط بنیاد ۱۵ خرداد به افراد دارای معلولیت زیر ۱۴ سال در کشور اهدا می‌شود

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب تهران از اجرای طرح «مثبت حرکت» در قالب اهدای ۲۷ هزار ویلچر توسط بنیاد ۱۵ خرداد به افراد زیر ۱۴ سال در کشور خبر داد.

محمد مهدی پورسلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای فاز نخست طرح «حرکت مثبت» که به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  روز گذشته اجرا شد، گفت: بر اساس تفاهمنامه تنظیمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مقرر گردید این ستاد نسبت به تأمین و اهدای ۲۷ هزار ویلچر به افراد زیر ١۴ سال در نقاط محروم و کم برخوردار کشور اقدام نماید که در فاز نخست در هفته جاری، تعداد دو هزار و ۵۰۰ ویلچر در سطح کشور توزیع خواهد شد.

پورسلیمانی افزود: در استان البرز تعداد ۷۰ نوجوان دارای معلولیت از سوی اداره کل بهزیستی به ستاد معرفی شده که در مرحله نخست تعداد ۳۵ عدد ویلچر با هماهنگی بهزیستی تحویل آنها خواهد شد و ۳۵عدد ویلچر دیگر نیز به محض ارسال، به کودکان و نوجوانان نیازمند اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب استان تهران اظهار کرد: هدف از این طرح، ایجاد امکان حضور کودکان و نوجوانان دارای معلولیت در جامعه و فضاهای آموزشی، تفریحی و غیره مانند محیطهای عمومی، مدارس و پارک ها می باشد تا گوشه ای از محدودیتهای این عزیزان برطرف گردد.

کد خبر: ۱۱۶٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha