۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
۱۰۳ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمان:

۱۰۳ میلیارد کالای قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در اجرای این طرح یک هفته ای انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰۳ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و ارز است که این مهم طی اجرای یک طرح یک هفته ای در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: طی اجرای این طرح و با تلاش بی وقفه ماموران پلیس اقتصادی در سراسر استان انواع لوازم آشپزخانه، فرآورده های نفتی، کالای دخانی، پوشاک، دام و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن ها از سوی کارشناسان بیش از  ۱۰۳ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۱۲۵ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۶۷ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۱۰۳ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات، تصریح کرد: اجرای این گونه طرح ها هم راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha