۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
روزانه ۲۰ میلیون جفت دستکش از قزوین به سایر استان‌ها ارسال می‌شود
رئیس سازمان صمت قزوین:

روزانه ۲۰ میلیون جفت دستکش از قزوین به سایر استان‌ها ارسال می‌شود

قزوین - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از تولید روزانه بیش از ۲۲ میلیون جفت دستکش در استان خبر داد و گفت: پس از تامین یک میلیون و ۴۰۰ هزار جفت نیاز استان مابقی به سایر نقاط کشور صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، سعید نبیل ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم اهدای دومین محموله ماسک به دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر امروز دومین محموله ماسک ارسالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مراکز بهداشت و درمان استان قزوین تحویل شد.

وی گفت: در دومین محموله ماسک اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مراکز بهداشتی و درمانی قزوین ۲۰۰ هزار عدد ماسک تحویل شد.

وی بیان کرد: در دومین محموله اهدایی سازمان صنعت؛ معدن و تجارت به دانشگاه علوم پزشکی قزوین ۲۱ هزار و ۸۵۰ عدد ماسکn۹۵ وجود داشته است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره بیش از ۸۲ هزار عدد ماسک وارداتی و ۹۲ هزار و ۲۵۰ عدد ماسک سه لایه نیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده است تا در مراکز بهداشتی و درمانی استان مورد استفاده قرار گیرد.

نبیل افزود: در حال حاضر ۳۴ واحد صنعتی و کارگاه تولیدی قزوین در حال  تولید ماسک هستند که بیش از ۳۱ هزار عدد روزانه تولید می‌کنند.

وی عنوان کرد: از شروع فعالیت این واحدها تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار قلم انواع محصولات بهداشتی و درمانی تولید شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افزود: از این تعداد ماسک تولیدی روزانه شش هزار عدد به مراکز بهداشتی و درمانی اهدا می شود.

نبیل عنوان کرد: همچنین روزانه بیش از ۲۲ میلیون جفت دستکش در قزوین تولید می شود که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ جفت از آن در استان توزیع می شود.

کد خبر: ۱۱٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha