۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
جریمه ۱۳ هزار میلیاردی همراه اول و ایرانسل در تعزیرات
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران خبر داد

جریمه ۱۳ هزار میلیاردی همراه اول و ایرانسل در تعزیرات

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه قطعی ۱۳ هزار میلیارد ریالی همراه اول و ایرانسل به سبب اضافه دریافت از مشتریان در بسته‌های اینترنتی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شکایت حدود یکسال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در تعزیرات تهران منجر به صدور حکم شده است؟ افزود: رسیدگی به این پرونده قدری طولانی شد چرا که باید استعلاماتی انجام می‌شد و کار کارشناسی صورت می‌گرفت تا نحوه محاسبه اضافه دریافتی که از مردم در بسته‌های ارائه شده طولانی مدت و کوتاه مدت صورت گرفته بود، مشخص شود که کاری فوق العاده فنی بود و باید مراجع خاصی میزان تخلف را به ما اعلام می‌کردند.

وی گفت: در هر حال این پرونده در شعب بدوی ما رسیدگی و منجر به صدور حکم شد و در شعبه تجدیدنظر هم این حکم قطعیت پیدا کرد و قابلیت اجرا دارد.
اسفنانی افزود: بر همین اساس اپراتور همراه اول به پرداخت جریمه‌ای معادل ۷ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و مهر تخلف نوبت اول و اپراتور ایرانسل هم به پرداخت پنج هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال جزای نقدی و مهر تخلف نوبت اول محکوم شدند.

وی گفت: با توجه به این که مردم نیز از این قضیه متضرر شدند امکان پرداخت خسارت به مردم هم باید فراهم شود.

اسفنانی افزود: این رای در اداره کل تعزیرات حکومتی تهران قطعی است و البته در دیوان عدالت اداری اگر طرح دعوی کنند قابلیت تجدید نظر دارد و اگر در دیوان عدالت دستور توقف صادر نشود این حکم از همین امروز قابلیت اجرا خواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha