۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
شهرک‌های صنعتی خط مقدم تولید ملی هستند| تحریم‌ داخلی مهم‌تر از تحریم خارجی
معاون اقتصادی رئیس جمهور:

شهرک‌های صنعتی خط مقدم تولید ملی هستند| تحریم‌ داخلی مهم‌تر از تحریم خارجی

اهواز- رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تمام هم و غم ما در این دولت این است که بستر جهش تولید و اقتصاد ملی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی صبح پنجشنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اهواز اظهار کرد: موضوع مالیات، مواد اولیه، بانک‌ها و اقساط عقب افتاده همه موانع سد راه جهش در صنعت کشور هستند.

وی فعال کردن واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را پیش برده‌اند جزو اولین اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: هم آن‌هایی که نیمه تعطیل هستند و هم آن‌هایی که در حال بهره‌برداری هستند را با حمایت می‌توان فعال کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حال احصا کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی هستیم، بیان کرد: تمام هم و غم ما در این دولت این است که بستر جهش تولید و اقتصاد ملی را فراهم و محیط مناسبی درست کنیم تا کارآفرینان کشور با همه ظرفیت فکری، خلاقیت و نوآوری بتوانند تولید ملی را جهش دهند.

رضایی شهرک‌های صنعتی را خط مقدم تولید ملی قلمداد کرد و افزود: این دولت تحریم‌های ظالمانه خارجی را برخواهد داشت. البته مذاکرات ایران جدی است اما مهم‌تر از تحریم خارجی، تحریم‌ داخلی است که دست و پای صنعتگران، کشاورزان و کارآفرینان را بسته است.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha