۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه افتتاح شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه افتتاح شد

سمنان- دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی کابینه سیزدهم قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه افتتاح و بخش دوم این مسیر نیز کلنگ زنی شد.

حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم شامگاه چهارشنبه و یک روز مانده به سفر رئیس جمهور به استان سمنان وارد مرکز استان شد و یک پروژه را در حوزه راه سازی افتتاح کرد، تاکید داشت: در این سفر قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه قطعه دوم این مسیر نیز توسط وزیر راه کلنگ زنی شد، افزود: ۳۷ کیلومتر از مسیر سمنان- فیروزکوه در استان سمنان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از این مسیر افتتاح و ۱۷ کیلومتر دیگر کلنگ زنی شد، گفت: ارتباط استان سمنان با استان‌های تهران و مازندران ویژگی مهم این پروژه محسوب می‌شود که در حمل و نقل و گردشگری تاثیر بسزایی دارد.

دهقان با بیان اینکه باند دوم محور در محدوده گردنه بشم تا روستای مومن آباد سمنان احداث می شود، افزود: برای افتتاح ۱۰ کیلومتر قطعه اول که امشب افتتاح شد ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش بازار، فردا پنجشنبه استان سمنان میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha