۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
احتمال افزایش قیمت ۲۲ درصدی ارز دیجیتال VeChain| روند بازار صعودی است
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش قیمت ۲۲ درصدی ارز دیجیتال VeChain| روند بازار صعودی است

ارز دیجیتال VeChain که طی روزهای گذشته با استقبال گرم هواداران و مشتریان تریدر خود مواجه شده، ظاهرا در حال آماده سازی خود برای آغاز روند سوددهی ۲۲ درصدی است.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال VeChain که طی روزهای گذشته با استقبال گرم هواداران و مشتریان تریدر خود مواجه شده، ظاهرا در حال آماده سازی خود برای آغاز روند سوددهی ۲۲ درصدی است. 

بر اساس این گزارش، کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند با توجه به حفظ قیمت VeChain در بالای سطح خط مقاومت خود،در مسیر آغاز حرکت به سمت صعودی چشمگیر قرار دارد. 

کارشناسان معتقدند در صورت درست از آب در آمدن تحلیل ها، VeChain آماده است تا با افزایش ۲۲ درصدی قیمت طی روزهای آینده به قیمت ۰.۱۶۴ دلار برسد. 

یکی از نکاتی که برای خرید VeChain حائز اهمیت بوده این است که قیمت این ارز طی ماه های گذشته تا تاریخ ۲۱ اکتبر، به صورت نرم و پله ای رو به افزایش بوده و این نشان دهنده بازار گاوی برای VeChain است. 

کارشناسان مقاومت بعدی پیش روی VeChain را روی عدد ۰.۱۴ د نظر گرفته اند که این قیمت، بالاترین نرخ VeChain از اکتبر به این سو محسوب می شود. 

از سوی دیگر، شاخص (TRIN) که احساسات کلی بازار را اندازه گیری می کند، نشان دهنده روند بازار VeChain به نفع گاوها و همچنین بیانگر تعداد بیشتر خریداران به نسبت فروشندگان این ارز دیجیتال در بازار است.

با اینحال، ممکن است یک مانع اضافی برای قیمت VET در خط مقاومتی که توسط اندیکاتور معکوس حرکت (MRI) در ۰.۱۴۷ دلار، مطابق با بالاترین سطح ۲۶ اکتبر قبل از رسیدن به هدف صعودی فوق الذکر است، پدیدار شود.

VETUSDT

قیمت VeChain در حال حاضر توسط میانگین متحرک ساده ۲۱ و ۵۰ چهار ساعته (SMA) با ۰.۱۳۳ دلار پشتیبانی می شود. اگر VET به بالاتر از این سطح ادامه دهد، می تواند به خریداران اطمینان بیشتری برای دستیابی به هدف خوش بینانه فوق در ۰.۱۶۴ دلار بدهد.

با این حال، اگر افزایش در میزان سفارشات فروش پدیدار شود، قیمت VeChain خط دفاع بعدی خود را در سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۸.۶% در ۰.۱۳۲ دلار و سپس در ۱۰۰ SMA چهار ساعته در ۰.۱۲۹ دلار لمس خواهد کرد. فشار فروش اضافی ممکن است VET را به سمت خط پشتیبانی ارائه شده توسط MRI در ۰.۱۲۴ دلار، نزدیک به مرز پایین کانال موازی و خط روند چند ماهه، پایین بیاورد.

کد خبر: ۱۱۵٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha