۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
ابرها مهمان آسمان استان سمنان شدند/ احتمال بارش باران
هواشناسی اعلام کرد؛

ابرها مهمان آسمان استان سمنان شدند/ احتمال بارش باران

سمنان - طبق اعلام هواشناسی اغلب شهرهای استان سمنان از روز یکشنبه دهم فروردین ماه آسمانی ابری دارند و احتمال رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی هواشناسی برای این استان پهناور است.

به گزارش خبرنگار بازار، نگاهی به نقشه های هواشناسی همزمان با صبح یکشنبه نشان می دهد که ابرها مهمان استان سمنان هستند هم اکنون به‌جز مرکز استان، دیگر هفت شهرستان استان سمنان آسمانی ابری دارند و در شاهرود و میامی و دامغان باران می بارد.

شب گذشته در دامغان و میامی نیز یک میلیمتر باران باریده است.

دمای هوای مرکز استان همزمان با صبح یکشنبه ۱۱ درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان از سوی هواشناسی ۱۷ و ۹ درجه بالای صفر اعلام‌شده است.

هواشناسی برای امروز و فردای سمنان آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق را پیش‌بینی می کند از سوی دیگر نم نسبی هوا در سمنان ۶۲ درصد است و احتمال بارش باران به خصوص در ارتفاعات وجود دارد.

شهمیرزاد با شش درجه بالای صفر سردترین نقطه استان سمنان همزمان با روز یکشنبه است پیش بینی هواشناسی برای این شهر که در شمال سمنان واقع شده، بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

پیش بینی هوای شاهرود آسمانی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و بارش باران است و دامغان نیز شرایطی مشابه دارد، همچنین احتمال بارش باران در این شهرستان وجود خواهد داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای میامی نیز برای روز یکشنبه ۱۸ و هشت درجه بالای صفر است و احتمال بارش باران در این شهرستان وجود دارد، همچنین شرایط در گرمسار و ایوان کی نیز مشابه بوده و پیش بینی هواشناسی برای این دو شهرستان آسمان ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

پیش‌بینی هواشناسی برای استان سمنان آسمانی کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و همچنین بارش رگبار و باران خواهد بود.

کد خبر: ۱۱٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha