۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
رشد ۲۵ درصدی صنعت تجهیزات ساختمانی در ۲۰۲۱| بازگشت به قبل از کووید تا سال آینده
JCB هند اعلام کرد؛

رشد ۲۵ درصدی صنعت تجهیزات ساختمانی در ۲۰۲۱| بازگشت به قبل از کووید تا سال آینده

صنعت ساخت و ساز در طول ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل با وجود موج دوم کووید-۱۹ که فروش را برای چند ماه تحت تاثیر قرار داد، رشد ۶۵ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش بازار، مدیر عامل شرکت JCB، تولید کننده و پیشرو در تجهیزات خاکبرداری و ساخت و ساز در هند اعلام کرد که صنعت ساختمانی هند در طول ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل با وجود موج دوم کووید-۱۹ که فروش را برای چند ماه تحت تاثیر قرار داد، رشد ۶۵ درصدی را ثبت کرده است.

این شرکت هندی همچنین گفت که صنعت تجهیزات ساختمانی می تواند تا به عنوان چهارمین صنعت در سال ۲۰۲۱ به پشتوانه هزینه های زیرساختی دولت گسترش یابد و احتمالاً در سال آینده اوج فروش گذشته در سال ۲۰۱۸ را به دست آورد.

علیرغم عدم تمایل اولیه برای خرید در اوایل فصل بهار پس از موج دوم، با آزاد شدن پرداخت به پیمانکاران در فضای زیرساخت، کشش در فصل تابستان بهتر از حد انتظار بوده است و احتمالاً  فروش تجهیزات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

بر اساس اظهارات مدیرعامل این شرکت، نیمه دوم سال گذشته پیشبرد این صنعت بسیار قوی عمل کرد، اما با رشد ۲۰ تا ۲۵ درصد بهبود (در فروش) را در سال جاری، پیش بینی ها حاکی از آن است که تا سال ۲۰۲۲ این کشور دوباره شاهد اوج (فروش) خواهد بود. 

طبق داده های منتشر شده توسط انجمن تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی هند، حدود ۶۳۵۰۰ واحد تجهیزات ساختمانی در سال ۲۰۲۰ در هند فروخته شد که JCB حدود ۳۵۳۰۰ واحد را به خود اختصاص داد.

مدیر عامل JCB گفت که در بازار از سوی تامین کنندگان مالی نسبت به تامین مالی خرید تجهیزات ساخت و ساز جدید بی میلی وجود داشت که تا حدی فروش را با مشکل مواجه می کرد.

زمانی که موج دوم کووید-۱۹ کشور را درنوردید، این شرکت سرمایه‌گذاری در کارخانه جدید را متوقف کرده بود، اما این پروژه اکنون از سر گرفته شده است و تولید در آنجا می‌تواند از سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ و بدون هیچ تاخیری آغاز شود.

JCB همچنین قصد دارد به زودی تجهیزات حمل و نقلی را برای استفاده در انبارها و فرودگاه های هند راه اندازی کند. این شرکت در حال حاضر این تجهیزات را در هند برای بازارهای صادراتی تولید می کند.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha