۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تخلف ۱۲۶ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در استان سمنان
معاون صمت استان سمنان خبر داد؛

تخلف ۱۲۶ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در استان سمنان

سمنان- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان سمنان از برخورد با تخلف ۱۲۶ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در استان خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، مهدی یحیایی با اشاره به تخلف ۱۲۶ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مرغ در استان بیان کرد: یک کشتارگاه طیور به‌دلیل عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

 وی تصریح کرد: در این بازرسی که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان انجام شد منجر به تشکیل پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ریالی بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی موضوع به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: این واحد کشتارگاه اقدام به عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ و همچنین واگذاری کالا بر خلاف ضوابط توزیع کرده است.

یحیایی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه کننده خدمات، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha