۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر
مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر

بوشهر- حمزه‌پور، مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر از سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در احداث آب‌شیرین‌کن این استان خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب مردم استان بوشهر از مهم‌ترین مطالبات استان است و در این مسیر باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

وی افزود: امسال پیش‌بینی بارندگی ضعیفی در پاییز و زمستان شده و با توجه به وضعیت بارندگی سال گذشته، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با مشکل مواجه نشویم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، بخش عظیمی از آب شرب مردم استان بوشهر که معادل ۸۵ درصد است، از استان‌های همجوار تامین می‌شود و با راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرا، می‌توانیم ۵۰ درصد آب شرب استان بوشهر را در داخل استان تامین کنیم.

حمزه‌پور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای ایجاد آب‌شیرین‌کن در استان سرمایه‌گذاری شده که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن‌های جدید، حدود ۱۰۰ هزار متر مکعب آب روزانه به استان اضافه می‌شود که وابستگی استان در بحث آب را به حداقل می‌رساند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور، اعتبارات ارزشمندی به حوزه آب تخصیص یافت و شخص استاندار نیز تاکید زیادی بر تکمیل پروژه‌های حوزه آب دارد.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha