۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
بهارستانی‌ها؛ حامی ۱۰۰ درصد طرح ساماندهی خودرو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

بهارستانی‌ها؛ حامی ۱۰۰ درصد طرح ساماندهی خودرو

مجلس شورای اسلامی از هر ایده، طرح و اقدامی که وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی حوزه صنعت خودرو، برای ساماندهی و بهبود این صنعت داشته باشد قطعا حمایت خواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان این مطلب، در خصوص نظر مجلس در خصوص طرح ساماندهی خودرو گفت: هر برنامه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ساماندهی بازار خودرو داشته باشد که این اقدامات چه در بهبود کمیت و چه در بهبود کیفیت منتهی به اصلاح روند تولید شود، حتما مجلس استقبال خواهد کرد.

وی در این‌باره تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های متعددی در حوزه خودرو ارائه کرده که به نظر می‌رسد بر اساس این طرح ها وزارت صنعت، معدن و تجارت در صدد است هم سطح کیفی محصولات را افزایش دهند و هم به لحاظ کمی تغییراتی اساسی ایجاد کند بدین‌ترتیب انتظار می رود با اجرای این طرح‌ها، هم روند کمی بهبود یافته و هم پاسخی مناسب به نیاز متقاضیان و تقاضای بازار ایجاد شود.          

نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر صنت، معدن و تجارت برنامه جامعی ارائه کرده که بخشی از آن در شش‌ماهه دوم سال جاری که به  نوعی شش‌ماهه آغاز به کار دولت محسوب می‌شود اجرا می‌شود و بخشی نیز در سال آینده اجرایی و اثرگذاری آن مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مجلس و نمایندگان و خصوصا کمیسیون صنایع و معادن از این اقدامات استقبال خواهند کرد گفت: بر این اساس مجلس این اطمینان را می‌دهد که نیاز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای به سرانجام رسیدن این اهداف را فراهم خواهد کرد و در تمامی حوزه‌ها اعم از قانون‌گذاری، نظارت و حمایت‌های اجرایی و ایجاد سازوکارهای اجرایی حتماً حمایت خواهد کرد.

وی افزود: مجلس قطعا از این ایده‌ها و برنامه‌هایی که منتهی به بهبود کیفیت و افزایش راندمان تولید و بهبود صادرات محصولات تولیدی در هر زمینه‌ای خصوصا در حوزه خودرو باشد حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha