۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
توزیع بنزین سهمیه‌ای در جایگاه‌های سوخت آذربایجان شرقی قطع شد| بنزین فقط ۳ هزار تومان
صف های طولانی مقابل پمپ بنزین ها؛

توزیع بنزین سهمیه‌ای در جایگاه‌های سوخت آذربایجان شرقی قطع شد| بنزین فقط ۳ هزار تومان

تبریز- توزیع بنزین سهمیه ای در جایگاه های سوخت آذربایجان شرقی قطع شد و شاهد صف های طولانی مقابل پمپ بنزین ها هستیم، البته در این بین برخی جایگاه ها در تبریز نیز کلا روند توزیع بنزین را متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، گزارشات میدانی نشان می دهد به علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت، توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت استان قطع شده است.

از دقایقی قبل توزیع سوخت بنزین در تبریز نیز با مشکل مواجه شده است و شایعه‌ هک پمپ بنزین‌ها بین مردم می‌چرخد.‌

علی روح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در واکنش به خبر هک سیستم توزیع سوخت بنزین و گازوئیل در تبریز گفت: این اتفاق فقط مربوط به تبریز نبوده و کشوری است.‌

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که این مشکل چه زمانی رفع خواهد شد، متذکر شد: این مشکل استانی نیست و بنده نمی‌توانم نظر دهم.

وی گفت: نرم‌افزار اشکال پیدا کرده و امیدواریم به‌زودی مشکل رفع شود. تا زمان حل این مشکل شهروندان امروز را از بنزین ۳ هزار تومانی و گازوئیل ۶۰۰ تومانی استفاده کنند و بعد رفع مشکل بنزین سهمیه‌ای بزنند.

مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌ها با پیام «حمله سایبری ۶۴۴۱۱» روی صفحه دیجیتال پمپ‌ها مواجه می‌شوند.

گفتنی است مشاهدات خبرنگار بازار در سطح شهر تبریز نشان می دهد که برخی از جایگاه ها کلا تعطیل شده اند و از توزیع بنزین آزاد ۳ هزار تومانی نیز خودداری می کنند. همچنین با تعطیلی جایگاه های بنزین شاهد شلوغ شدن صف جایگاه های سی. ان. جی هستیم و خودروهای دو گانه سوز به جای بنزین اقدام به استفاده از سوخت گاز می کنند.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha