۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
روند صعودی پردیس با افزایش سرمایه کلید می خورد؟
آخرین خبرهای بازار از وضعیت نماد پردیس؛

روند صعودی پردیس با افزایش سرمایه کلید می خورد؟

شرکت ثپردیس با هدف جلوگیری از خروج نقدینگی مدارکی برای افزایش سرمایه به سازمان بورس ارسال کرده و با توجه به نسبت بالاتر خرید حقوقی به حقیقی آخرین روز هفته، به زودی روند صعودی را آغاز می کند.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذای پردیس با نماد پردیس با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی افزایش سرمایه می دهد و محل تامین این افزایش سرمایه را مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ۱۰.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی عنوان کرده است.

در حال حاضر مجوز افزایش سرمایه پردیس به میزان ۱,۰۵۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شده چهارشنبه مدارک و مستندات درخواست افزایش سرمایه به سازمان بورس ارسال شده است. در صورت اجرا سرمایه فعلی  این نماد از ۱.۲۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان و میزان۱۰.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان افزایش سرمایه خواهد داد.

روند صعودی پردیس با افزایش سرمایه کلید می خورد؟

در شرایط کنونی نماد پردیس با P/E  برابر با ۴ شرایط نسبتا خوبی دارد، زیرا نسبت به سقف اصلاح ۷۰ درصدی داشته و بازدهی یک ساله آن منفی ۱۳ درصد بوده و در سه ماهه هم رشدی ۷ درصدی داشته، به همین دلیل از نظر تکنیکال در موقعیتی قرار دارد که می تواند روند صعودی خود را بعد از کم دست به دست شدن سهام ها آغاز کند.

این سهم در آخرین روز هفته گذشته با قیمت ۵۳۰ تومان در بورس معامله شد و نسبت خرید حقوقی به حقیقی مثبت داشت، هرچند سهم درگیر مقاومت ایچیکومو است و برای آغاز روند صعودی بعد از شکستن این مقاومت رخ خواهد داد.

در هفته اخیر نمادهای گروه سرمایه گذاری در حال درجا زدن بودند و به نظر می رسد شاخص این گروه در حال کف سازی است  و خود را آماده ای یک روند صعودی می کند.

شاخص کل بورس روز چهارشنبه با افت ۱۳ هزار واحدی روبرو شد و بسیاری از نمادها معاملات منفی داشتند و پردیس هم در محدوده ای بین منفی تا مثبت ۴ در نوسان بود و در پایان معاملات قیمت پایانی در محدوده ای منفی نیم قرار گرفت و از آنجایی که نسبت حجم معاملات به میانگین ۵۰ روزه حدود ۵۵ درصد بود به نظر کی رسد

 در حال کسب آمادگی برای رشد مجدد است و پیش بینی می شود به زودی روند ورود نقدینگی به این سهم آغاز شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha