۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲
سری ۳ الکتریکی توسعه می یابد
پلت فرم جدید «ب ام و» برای سال ۲۰۲۵

سری ۳ الکتریکی توسعه می یابد

گروه خودروسازی ب ام و سری ۳ الکتریکی را با پلت فرم و قوای محرکه جدید در کلاس اسپرت تا سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با یک بار شارژ می تواند ۷۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

بازار؛ گروه خودرو: نسل فعلی ب ام و سری ۳ هنوز نتوانسته آن طور که باید و شاید پیشرفت قابل توجه داشته باشد، اما گزارش های جدید از این خودروساز آلمانی بیانگر این موضوع است که نسل جدید سری ۳ الکتریکی با پلت فرم جدید وارد بازار خواهد شد. پلت فرم این محصول مشابه خودروهای مجهز به احتراق داخلی است که برای محصولات الکتریکی در سال ۲۰۲۵ آماده عرضه می شود.

ب ام و در تلاش است با رعایت قانون آلایندگی صفر خود را برای استراتژی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۳۰ آماده کند، سری ۳ الکتریکی نسل جدید از خودروهای برقی است که با هدف محصول اسپرت طراحی و عرضه بازار خواهد شد. باواریایی ها به دنبال توسعه محصولات الکتریکی به جاری گاز سوز، بنزینی و دیزلی هستند که نیاز بازار را فراهم کند. مشتریان در بازار تمایل به خرید خودروهای الکتریکی اسپرتی دارند که عملکردی مشابه خودروهای احتراق داخلی داشته باشد.

سری ۳ الکتریکی کاملا توسعه یافته است، این خودرو دارای فاصله محوری بیشتر و ارتفاع کوتاه و کمتر است. این ابعاد اجازه می دهد که خودرو فضای داخل کابین مناسبتری نسبت به خودروهای الکتریکی دیگر داشته باشد

سری ۳ الکتریکی کاملا توسعه یافته است، این خودرو دارای فاصله محوری بیشتر و ارتفاع کوتاه و کمتر است. این ابعاد اجازه می دهد که خودرو فضای داخل کابین مناسبتری نسبت به خودروهای الکتریکی دیگر دارد. در این پلت فرم محل جانمایی موتورهای الکتریکی به گونه ای است که می توان انتظار داشت سری ۳ الکتریکی به شکل یک محصول مجهز به ایکس درایو وارد بازار شود.

طراحی محور برقی در این خودرو به گونه ای بوده است که فاصله چرخ جلو و عقب تا بدنه کوتاه تر شده و این مورد سبب می شود ایمنی خودرو افزایش داشته باشد. این خودروساز آلمانی تلاش کرده برای کاهش شدید وزن بدنه استفاده بیشتر از آلیاژ آلومینیوم در خودرو به ویژه برای شاسی را در کنار توسعه فیبرکربن برای ساختار خودرو را افزایش دهد.

گروه خودروسازی ب ام و نسبت به انتشار جزئیات بیشتر در خصوص مشخصات فنی این خودرو، خودداری کرده است؛ اطلاعات این خودرو فقط مربوط به رونمایی آن در نمایشگاه خودرویی مونیخ است که توسط مدیران این خودروساز باواریایی انجام شده بود

در حال حاضر گروه خودروسازی ب ام و نسبت به انتشار جزئیات بیشتر نسبت به مشخصات فنی این خودرو خود داری کرده است، اطلاعات این خودرو فقط مربوط به رونمایی آن در نمایشگاه خودرویی مونیخ است که توسط مدیران این خودروساز باواریایی انجام شده بود. با تمام این تفاسیر سری ۳ یک خودرو تمام الکتریکی تورینگ خواهد بود.

آنطور که پیش بینی می شود، گروه خودروسازی ب ام و برای این خودرو از یک پیشرانه الکتریکی به قدرت ۳۵۰ کیلووات و به همراه فناوری که با یک بار شارژ شدن قادر باشد ۷۰۰ کیلومتر را پیمایش کند، طراحی و تعبیه کرده است.

از پلت فرم جدید این خودرو برای تولید محصولات ام این گروه باواریایی نیز استفاده خواهد شد، آنطور که به نظر می رسد ب ام و بازار محصولات الکتریکی موجود در بازار به طور کامل تغییر خواهد داد.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha