۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
خودروسازان ارتقای جدی را در دستور کار قرار دهند
معاون سازمان بازرسی کل کشور:

خودروسازان ارتقای جدی را در دستور کار قرار دهند

ترکی، معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: خودروسازان همزمان با حل مشکلات جاری باید ارتقای جدی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش بازار، غلام ترکی در نشست معاونان و کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور با مدیرعامل، معاونان و کارشناسان گروه صنعتی ایران خودرو افزود: مشکلات جاری و روزمره خودروسازان مانند خودروهای کف و ناقص به نوعی حل خواهد شد، اما انتظار داریم که تغییرات بنیادی و ارتقای جدی در نظامات موجود خودروسازان و جهش اساسی در تولید شکل گیرد تا انتظارات اساسی از این صنعت پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: ۲۹ شهریور در محل سازمان بازرسی کل کشور، جلسه‌ای با خودروسازان داشتیم که در آن جلسه خودروسازان برای اقدام جهادی اعلام آمادگی کردند امروز هم عنوان شد که ۳۳ هزار دستگاه از خودروهای ناقص، تجاری شده که با در نظر گرفتن افزایش تولید خودرو، نشان می‌دهد اقدامات جهادی در صنعت خودروسازی شکل گرفته است.

ترکی گفت: با افزایش تولید مشکلات دیگر خودروسازان مانند نقدینگی هم حل می‌شود.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مرجع ناظر که نظارت‌های تخصصی هم انجام می‌دهد برای رفع مشکلات در کنار خودروسازان قرار دارد ضمن اینکه برای اصلاح نظام قیمت گذاری و موضوعات مرتبط با شورای رقابت و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های دیگر مانند گمرک و بانک‌ها آمادگی داریم به خودروسازان کمک کنیم.

کد خبر: ۱۱۲٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha