۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
 فنلاند درهای خود را به روی نوآوری های دیجیتال باز می کند
در جریان برگزاری نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی اتفاق افتاد؛

فنلاند درهای خود را به روی نوآوری های دیجیتال باز می کند

غرفه فنلاند در نمایشگاه اکسپوی دبی، بازدیدکنندگان را به سفری تعاملی از طریق ارکانی چون توسعه و نوآوری مداوم و راه حل های پایدار و سازگار با محیط زیست که شادی فنلاند بر اساس آنها شکل گرفته، سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری بازار؛ فنلاند افتتاح رسمی غرفه این کشور در نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی را اعلام کرده است، بنابراین درها را به روی بازدیدکنندگان باز می کند تا فناوری های نوین و همکاری آینده را تجربه کنند. بر همین اساس، تحت موضوع اصلی به اشتراک گذاشتن این فناوری ها، بازدیدکنندگان با نحوه پیشگام شدن فنلاند در ایجاد تغییرات پایدار، توسعه نوآوری های دیجیتالی و اتخاذ یک مدل اقتصاد دایره ای و دورانی در مشاغل و جامعه آشنا می شوند تا به کاهش فشار فعلی زمین کمک کند.

طی شش ماه آینده، غرفه فنلاندی بازدیدکنندگان را به سفری تعاملی از طریق ارکان اجتماعی اجتماعی که شادی و موفقیت فنلاند بر آنها استوار است، سوق می دهد: توسعه و نوآوری مداوم، راه حل های پایدار و سازگار با محیط زیست و همکاری گسترده بین المللی.

رویدادهای آینده در غرفه فنلاند شامل جشن روز ملی فنلاند در ۳۱ اکتبر، دیدار بابانوئل لاپلند در ماه دسامبر و جشن شادی فنلاندی در روز جهانی شادی در مارس ۲۰۲۲ است.
 
لینتیل در حاشیه این نمایشگاه در خصوص روابط دوجانبه خود با امارات گفت: امارات متحده عربی دومین کشور صادراتی فنلاند در خاورمیانه، پس از عربستان سعودی است و نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی یک بستر حیاتی برای فنلاند و ۱۲۰ شرکت همکار ما فراهم می کند و کشورمان را قادر می سازد تا اهداف مشترک خود را در زمینه هایی مانند پایداری، آموزش، دیجیتالی شدن و شادی با دیگران به اشتراک گذاریم.

وی همچنین افزود: هدف ما همراه با امارات متحده عربی و جامعه تجاری جهانی است که در ایجاد و ابداع راه حل های چابک، پایدار و هوشمند برای فرصت های تجاری آینده و توسعه اجتماعی تلاش کنیم. در غرفه نمایشگاه، برای هر نوع بازدیدکننده موضوعات جدیدی وجود دارد که آنها می توانند خود را در عجایب دیجیتالی فنلاند غرق کنند و طبیعت آرام فنلاند را در تنگه تجربه نمایند. 
 
این مقام فنلاندی اضافه کرد که شرکت های شرکت کننده همچنین با استفاده از پیشرفت های Power-to-X که با استفاده از دستگاهی که هوا را به نیروی مورد نیاز برای دم کشیدن قهوه تبدیل می کند، نشان می دهد که چگونه آینده تولید انرژی پایدار در هوا، نهفته است.

 بازدیدکنندگان همچنین می توانند به فناوری ایجاد شهر و قطب هوشمند توسط نوکیا و جدیدترین گوشی های هوشمند ۵G بپردازند و نشان داده می شود که موفقیت یک شهر هوشمند در زیرساخت های دیجیتالی مشترک چگونه نهفته است.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha