۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
اعطای اعتبارنامه‌های هیئت‌مدیره‌های نظام مهندسی ساختمان
تا پایان مهر ماه؛

اعطای اعتبارنامه‌های هیئت‌مدیره‌های نظام مهندسی ساختمان

اعتبارنامه‌های اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان تا قبل از پایان مهر به اعضای منتخب اعطا و انتخابات نظام تهران نیز به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه وشهر سازی، علی‌محمد عبدی‌قهرودی، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان گفت: نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در همه استان‌ها به غیر از تهران با مشارکت بالا و مناسب برگزار شد و در استان تهران نیز تا قبل از پایان مهر، برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، یکشنبه ۱۸ مهر و آذربایجان شرقی ۱۹ مهر با مشارکت بالای اعضا برگزار شد.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان افزود: درصد مشارکت در آذربایجان‌شرقی ۴۶/۰۲ درصد و در سمنان ۳۹/۸ درصد ثبت شد که این رقم برای دوره هشتم به ترتیب ۱۷/۶۹ و ۸ درصد بود.

عبدی‌قهرودی افزود: انتخابات نهمین دوره اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان نیز قبل از اتمام مهرماه برگزار خواهد شد.

وی درباره تعویق زمان انتخابات استان تهران، گفت: بررسی صلاحیت‌ها به دلیل تنوع موضوعات و همچنین فراوانی تعداد بود که برنامه‌ریزی شده تا اوایل هفته آینده به پایان برسد.

کد خبر: ۱۱۱٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha