۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
متقاضیان پروژه مسکن ملی فرهنگیان همدان نگران مشکل خاک منطقه نباشند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

متقاضیان پروژه مسکن ملی فرهنگیان همدان نگران مشکل خاک منطقه نباشند

همدان- حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه هم اکنون پروژه مسکن ملی فرهنگیان در همدان فعال است، اظهار کرد: متقاضیان مسکن ملی در این محدوده نگران مشکل خاک نباشند.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در محدوده شهرک فرهنگیان همدان شروع شده است، عنوان کرد: یک سری آزمایشات برای بررسی بستر این پروژه در حال انجام است تا بتوانیم اقدامات تحکیم بستر برای فوندانسیون را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که جواب این آزمایشات خاک مشخص شود، سایر اقدامات این پروژه پیش خواهد رفت، اظهار کرد: در واقع، در برخی از جاها، زمین سست اعلام شده است که باید حتماً اصلاح شود وگرنه پروژه در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: پی کنی های مربوط به این پروژه انجام شد و به نقطه ای که اِشکالاتی وجود داشت رسیدند بدین ترتیب، برای بررسی این سستی زمین نیاز به آزمایشات خاک بود.

وی با بیان این موضوع تصریح کرد: در حال حاضر، مشاور مربوطه در حال تهیه طرح است تا بتوانند آنجا را اصلاح کنند و پس از اجرای پروژه مشکلی برای ساختمان پیش نیاید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه هم اکنون بحث های مربوط به آزمایش خاک در حال انجام است و اقدامات مشاور نیز در حال پیش روی است، گفت: جواب آزمایش بیاید این گمانه زنی ها از بین می رود چراکه هم اکنون نیز پروژه فعال است و دستگاه ها وارد کار شده اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی در این محدوده نگران مشکل خاک نباشند، گفت: این موضوع حل خواهد شد و پروژه پیش خواهد رفت.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha