۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
زیان ۲هزار و ۲۵۵ میلیارد تومانی بانک آینده فقط در سه ماه

زیان ۲هزار و ۲۵۵ میلیارد تومانی بانک آینده فقط در سه ماه

بانک آینده در سه ماهه نخست امسال رقمی معادل ۲هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۴۷۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان زیان بر زیان‌های انباشته قبلی خود افزوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار، بانک آینده صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد امسال را در سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این بانک در این مدت ۲ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان زیان محقق کرده است.

براین اساس در سه ماهه نخست امسال بانک آینده به ازای هر سهم خود زیانی معادل ۱۴۱ تومان محقق کرده است که از جمله شاهکارهای مدیریتی است.

در این مدت بانک آینده نه تنها درآمدی از محل تسهیلات و سپرده‌گذاری نداشته بلکه زیانی برابر با یک هزار و ۴۴۵ میلیارد و ۷۱۰ هزار تومان محقق کرده است. هرچند که زیان محقق شده از محل این موضوع در سه ماهه نخست سال گذشته برابر با ۲ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان بود.

براین اساس هزینه پرداختی این بانک بابت سود سپرده‌ها این بانک طی دوره مذکور برابر با ۹ هزار و ۶۰۶ میلیارد تومان بوده در حالی که این رقم برای دوره مشابه سال قبل ۷ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان اعلام شده بود.

خالص سود سرمایه‌گذاری‌های بانک آینده نیز در ۹۳ روز نخست امسال برابر با «صفر» بوده است.

این صورت‌های مالی نشان می‌دهند که هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول این بانک در این مدت حدود ۴۰۰ میلیارد تومان (۳۹۹.۷۹۱.۷۰۰.۰۰۰)، بوده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha