۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می‌شود
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می‌شود

زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری برای تامین نیاز داخل و حتی صادرات به کشورهای همسایه تا پایان سالجاری در استان آغاز می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه تخصصی تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امسال با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسوولان ارشد کشوری در زمینه صدور مجوز مرغداری منع تاسیس مرغداری در استان پس از ۱۵ سال برداشته شد.

وی از برخورد با مخلان بازار مرغ سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه گوشت مرغ بخش زیادی از سفره مردم را تشکیل می‌دهد بارها در این خصوص ستاد تنظیم بازار تشکیل و مصوباتی از جمله تأمین بخش قابل توجه مرغ زنده مورد نیاز کشتارگاه‌ها از استانهای همجوار به تصویب اعضا رسید که بازهم این بازار دچار مشکل شد و برخی کشتارگاه‌ها با وجود اینکه مرغ زنده به میزان کافی وجود داشت فعالیت خود را تعطیل کردند و این سبب کاهش مرغ کشتار روز مورد نیاز مردم استان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها به تصویب اعضا رسید و دستگاه‌های مرتبط در هر حوزه موظف به اجرای کامل آنها هستند لذا کم‌کاری در انجام مصوبات از سوی هیچ نهاد دولتی یا خصوصی قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: افرادی که باعث اختلال در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان شدند باید به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو شوند تا از ایجاد تنش در بازارهای استان پیشگیری شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha