۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین به‌زودی استرداد خواهد شد
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

هزینه پروازهای بلاتکلیف اربعین به‌زودی استرداد خواهد شد

نجابت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در خصوص استرداد مبلغ پروازهای انجام نشده اربعین گفت: مسئولان قول دادند این موضوع هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

به گزارش بازار، روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در رابطه‌ با مصوبات اخیر در خصوص انتخابات شورای شهر اظهار کرد: هم‌زمان با برگزاری انتخابات شورای شهر، در کمیسیون نیز بررسی‌های مربوط به اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور کار بود.

اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به موعد خود رسید و با ملاحظاتی اعمال شد ولی فرصت لازم برای اصلاح قانون انتخابات شوراها در اختیار نبود و لذا به‌صورت دو شوری، ارجاع و سپس به کمیسیون برگشت داده شد.

کمیسیون طی هفته‌های اخیر درگیر اصلاح این قانون است و معتقدم اتفاق خوب و مثبتی خواهد افتاد و نماینده‌ها عزم دارند تا پیش از اینکه گرد فراموشی و ابهام بر تجارب این دوره بنشیند، اتفاق مثبتی در اصلاح قانون رقم بخورد.

نجابت با بیان این مطلب افزود: جلسه‌ای جدی و مفصل در کمیسیون با حضور مسئولان ذی‌ربط مراسم اربعین داشتیم و دوستان از وزارت کشور، سازمان هواپیمایی، حج و زیارت، وزارت راه، اورژانس، هلال‌احمر، صداوسیما و نیروی انتظامی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه معاون وزیر کشور گزارشی مفصل ارائه داد و سپس کمیسیون شوراها دغدغه‌های خود را اعلام کرد. در این دور تجربه جدیدی نداشتیم و به‌مراتب حجم زوار کمتر بود و لذا انتظار داشتیم کار با نظم و دقت بیشتری صورت گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد که اتفاقات به وجود آمده با انتظارات تطابق نداشت و لذا مجلس به‌صراحت نکات خود را بیان کرد و مسئولان هم آن را پذیرفتند.

نجابت خاطرنشان کرد: بخشی از این ناهماهنگی‌ها یقیناً قابل مدیریت بوده است؛ چراکه می‌توانستیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت دهیم و از طرفی حرف‌های دو و سه‌گانه از جانب مسئولان زده شده بود که شخصاً به‌عنوان یک شهروند شنونده آن بودم و اعتمادم خدشه‌دار شد.

وی در پاسخ به این سؤال رادیو گفت‌وگو که استرداد بلیط پروازهایی که انجام نشده چه زمان به مسافران صورت می‌گیرد، گفت: این موضوع به‌صراحت بیان شد و مسئولان قول دادند که مشکل هرچه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha