۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
همکاری جهاد کشاورزی و آستان قدس در بخش کشاورزی گره گشاست
وزیر جهاد کشاورزی:

همکاری جهاد کشاورزی و آستان قدس در بخش کشاورزی گره گشاست

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همکاری وزارت جهاد با آستان قدس در بسیاری موارد مربوط به امنیت قضایی و حوزه کشاورزی می‌تواند گره گشا باشد.

به گزارش بازار، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست مشترک وزارت جهادکشاورزی و آستان قدس رضوی افزود: در حال حاضر در برخی بخش‌ها مانند خرما، تولیدات بسیار مناسب است، اما صنایع تبدیلی مناسبی وجود ندارد که آستان قدس رضوی می‌تواند در این بخش از زنجیره ارزش سرمایه گذاری کند و با این فعالیت اقتصادی می‌تواند اقتصاد کشور را مرتفع کند.

ساداتی نژاد گفت: از بخش‌های دیگری که مغفول مانده و صنایع آن توسعه نیافته بخش شیلات است که در این حوزه نیز آستان قدس رضوی می‌تواند کمک حال بخش کشاورزی باشد.

وی افزود: حوزه بذر و نهال بسیار سودآور است، اما چون رسیدن به سود زمان زیادی نیاز دارد و حدود ۸ سال به طول می‌انجامد بخش خصوصی ورود نمی‌کند، ولی آستان قدس با امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند به این حوزه ورود پیدا کند.

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: امیدواریم این جلسه مبنایی باشد برای توسعه امنیت قضایی و هدفمندشدن اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه کشاورزی.

ساداتی نژاد تاکید کرد: هدف از جلسه این است که در جاهای خاص که بخش کشاورزی گره دارد از آستان قدس رضوی کمک بگیریم و امیدواریم در این دوره با کمک نهادهای انقلابی از جمله آستان قدس رضوی به شکل هدفمند ورود کنیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha