۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
اتمام بازسازی نیمی از واحدهای خسارت دیده از سیل گلستان
استاندار گلستان خبر داد:

اتمام بازسازی نیمی از واحدهای خسارت دیده از سیل گلستان

گمیشان- استاندار گلستان گفت: تاکنون نیمی از هفت هزار و ۷۰۰ واحد خسارت دیده از سیل، بازسازی و تحویل صاحبانشان شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس عصر چهارشنبه در سالگرد سیل گلستان در دیدار با خانواده های شهدای خدمت سیل گلستان اظهار کرد: پس از سیل فروردین ماه ۹۸ تلاش کردیم آثار سیل را کاهش دهیم و خوشبختانه در زمینه اقدامات پساسیل، گلستان از استان‌های پیشتاز در بازسازی است.

وی افزود: در راستای کمک به خانواده شهدای خدمت تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا آنچنان که شایسته است رسیدگی لازم انجام شود.

استاندار گلستان به اقدامات انجام شده در مسیر بازسازی و نوسازی واحدهای خسارت دیده از سیل ۹۸ اشاره و بیان کرد: سیل به بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان خسارت وارد کرد که بهسازی تمام واحدهای تعمیری در نیمه اول سال گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل سال قبل نیازمند بازسازی بود که تاکنون بازسازی نیمی از آنها به پایان رسیده و تحویل صاحبانشان شده است.

حق شناس از معرفی تمام هفت هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند بازسازی استان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات خبر داد و تصریح کرد: تلاش می کنیم در بهار ۹۹ بازسازی مابقی واحدهای مسکونی به پایان رسیده و تحویل  صاحبانشان شود.

شایان ذکر است؛ شامگاه ششم فرودین ماه سال گذشته قایق احمد عبدالحسینی، بهزاد تاتاری، تاج‌قلی جهانی، نازمحمد خالدی، عبدالعظیم نیانی و عبدالسلیم صوفیان در جریان امدادرسانی به سیل زدگان دچار آسیب شد و با موافقت رهبر معظم انقلاب این عزیزان به عنوان «شهدای خدمت» معرفی شدند.

کد خبر: ۱۱٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha