۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مشکلات امروز مردم ناشی از مدیریت اشرافی دولت قبل است
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

مشکلات امروز مردم ناشی از مدیریت اشرافی دولت قبل است

سمنان- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه مشکلات مردم ناشی از مدیریت اشرافی دولت قبل است، گفت: کارشکنی سبب شده تا امروز وضعیت اقتصادی کشورمان به بحران برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، اردشیر مطهری ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری و با بیان اینکه مشکلات مردم ناشی از مدیریت اشرافی دولت قبل است، بیان کرد: طی هشت سال گذشته کشور با پدیده عجیبی از سو مدیریت مواجه شد که چشم امیدشان به دشمنان قسم خورده ملت بود .

وی با بیان اینکه پرونده‌های قطوری از خیانت برخی وجود دارد، افزود: برادر رئیس جمهور، برادر وزیر، فرزند وزیر، آقا زاده ها و ... در دولت قبلی جولان می دادند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت در این سال‌ها به مدل قاجاری بوده است، تاکید کرد: مدیریت بر مبنای قاجاری به معنای این است که دولت قبل موضع از بالا به مردم داشت.

مطهری بیان کرد: خروجی این مدیریت اشرافی و دلباخته با اغیار که موضع و نگاهشان به مردم از بالا بوده، همین وضعیت فعلی کشور است که بسیاری توان داخلی یا معطل مانده و یا دچار مشکلات عدیده شده است.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دولت مردمی جدید نوید روزهای خوب را در دل مردم زنده کرده و مردم احساس می‌کنند که ریل گذاری قرار است تغییر کند، افزود: امید امروز در دل مردم ایجاد شده تا مشکلات اقتصادی روز به روز کمتر شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولان باید هم مسیر حرکت را به درستی انتخاب کنند و هم قطار دولت را به پیش ببرند، بیان کرد: باید مشکلات مردم را امروز حل کرد که البته کار دشواری است و نیاز به مدیریت جهادی دارد.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha