۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تشریح کرد

روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در مهلت ۴۵ روزی که برای سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین شده بود، گفت: قرار بر این شده بود که نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و طراحان طرح ساماندهی کارکنان دولت در مدت ۴۵ روز کاری که برای این سازمان تعیین شده بود بر اساس این طرح به تدوین لایحه بپردازند و بعد از تصویب آن در دولت به مجلس ارسال شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته اصلاحاتی نیز در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعمال می‌شود و نظرات دولت نیز در تدوین این لایحه تامین خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کمیته  تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در تاریخ ۲۴ شهریورماه تشکیل شده و آقای لطیفی طی حکمی آقای قنبری را به عنوان نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور برای تشکیل و اداره آن انتخاب کرد، همچنین تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس همچون بنده، آقایان عباس گودرزی، خلیل بهروزی‌فر و علی اصغر عنابستانی مامور شدیم تا در جلسات این کمیته حضور پیدا کنیم.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون این کمیته یک جلسه تشکیل داده و قرار است از هفته آینده بعد از اتمام تعطیلات مجلس این کمیته با فوریت آغاز به کار کند تا در طول دو هفته بعد از آن لایحه آماده شود و در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب برسد و برای طی روند بررسی و تبدیل آن به قانون به مجلس تقدیم شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha