روند روبه رشد پذیرش فناوریهای تلفن همراه توسط مدیران| ۸۱ درصد به اهمیت فناوری تلفن همراه پی برده‌اند
«بازار» گزارش می دهد

روند روبه رشد پذیرش فناوریهای تلفن همراه توسط مدیران| ۸۱ درصد به اهمیت فناوری تلفن همراه پی برده‌اند

همانطور که پاندمی باعث تسریع کاربرد فناوریها در سازمانها شده است؛ از این رو انتظار می رود سرمایه گذاری سازمانها روی فناوری های تلفن همراه هم با رشد همراه باشد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: به گزارش «ونچر بیت»، در حالی که بیش از ۶۱ درصد از شرکت های ایالات متحده در سال گذشته روی فناوری تلفن همراه یا امنیت تلفن همراه سرمایه گذاری کرده اند، ۷۳ درصد یکپارچگی این حوزه را تجربه کرده اند. به طور خاص، آنها اذعان می کنند که فناوری آنها نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها، عیب یابی و حل مسائل و سایر چالش ها دارد.

این موضوع بر اساس گزارش SOTI’s State of Mobility ۲۰۲۱ است که به تازگی منتشر شد، که در آن از ۱۴۰۰ تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات در ۸ کشور در مورد تجربه اخیر آنها در زمینه فناوری تلفن همراه نظر سنجی شده است.

این درحالی است که هزینه های جهانی فناوری اطلاعات در حال رشد است و پیش بینی می شود امسال به ۴.۲ تریلیون دلار برسد

این درحالی است که هزینه های جهانی فناوری اطلاعات در حال رشد است و پیش بینی می شود امسال به ۴.۲ تریلیون دلار برسد. به طور کلی، گارتنر می گوید همه گیری تحول دیجیتالی را تا هفت سال تسریع کرد و مدیران عامل فعالیت بیشتری بر روی فناوری اطلاعات انجام می دهند تا رشد اقتصادی قوی را در دو سال آینده ایجاد کنند. و با افزایش ۵G و پذیرش گسترده نیروی کار توزیع شده، فناوری های تلفن همراه به عنوان بخشی رو به رشد از این معادله در نظر گرفته شده است.

به گزارش انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار GSMA، پیش بینی می شود اپراتورهای تلفن همراه تا سال ۲۰۲۵ مبلغ ۹۰۰ میلیارد دلار برای ارتقای خدمات خود برای پاسخگویی به تقاضا سرمایه گذاری کنند.

یافته ها
در حالی که SOTI، ارائه دهنده راه حل های مدیریت تلفن همراه و اینترنت اشیا، براین اساس چشم اندازی  در حال تغییر از فناوری تلفن همراه نشان می دهد. به عنوان مثال، بیش از ۸۱ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که سازمان آنها اهمیت فناوری تلفن همراه را در مقایسه با قبل از همه گیری بیشتر درک کرده است. علاوه بر این، بیش از نیمی (۵۷ درصد) گفتند که سازمان آنها مجموعه دستگاه های تلفن همراه خود را افزایش داده است، اما مدیریت تعداد زیاد دستگاه ها دشوار بوده است.

از طرفی نیاز به تجزیه و تحلیل بهتر داده ها، عیب یابی و قابلیت های حل مسئله به عنوان بزرگترین چالش ذکر شده است، اما سایر پاسخ دهندگان همچنین تمایل به ابزارها و هوش تجاری بهتر را که می تواند به آنها در تشخیص و هدایت مسائل آینده کمک کند، عنوان کردند. علاوه بر این، ۶۸ درصد از شرکت کنندگان در پاسخ گفتند که به امنیت و احراز هویت کاربر در دستگاه های تلفن همراه شرکت نیاز دارند.

همانطور که گفته شد، این روند هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. اکثریت قریب به اتفاق - ۷۳ درصد - از سازمان ها در حال بررسی افزایش سرمایه گذاری خود در دستگاه های تلفن همراه و امنیت در سال آینده هستند. همچنین علاقه زیادی به جایگزینی سیستم های قدیمی وجود دارد، به طوری که ۵۹ درصد از آنها این را به عنوان ملاحظات فناوری اطلاعات برای سال آینده ذکر کرده اند. حتی در مکالمه اخیر با Logitech در مورد چگونگی برنامه ریزی استراتژی های کنفرانس ویدیویی خود برای کارکنان ترکیبی، راه دور و اداری، تلفن همراه به عنوان یک روند رو به افزایش محبوبیت پیدا کرد. تحقیقات اخیر Logitech نشان می دهد که ۶۰ درصد از سازمان ها به شدت در حال پذیرش فناوری تلفن همراه و نسل بعدی اتاق جلسات هستند.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha