۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
 چرخه تولید در همه ابعاد، نیازمند نقش‌آفرینی اصناف است
رئیس اتاق سمنان:

چرخه تولید در همه ابعاد، نیازمند نقش‌آفرینی اصناف است

جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان با تأکید بر نقش اصناف، بازرگانی و تعاون در اقتصاد کشور، تأکید کرد: چرخه تولید در همه ابعاد نیازمند نقش‌آفرینی اصناف است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رئیس اتاق سمنان گفت: چرخه تولید در همه ابعاد، نیازمند اصناف است، مشکلات در حوزه بازرگانی و تولید وجود دارد، بارها در موقعیت‌های مختلف ثابت کرده‌ایم فعالان این بخش کلمه و واژه‌ای به نام ایستا و ثابت ماندن را نمی‌شناسند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست مجمع عمومی اصناف استان سمنان افزود: وظیفه حاکمیت ایجاد امنیت و رفاه است، هر دولتی که بر سر کار باشد، اصناف و بازاریان، کارفرمایان، تولید گران باید اجماع داشته باشند، اهمیت به منافع عمومی باید هدف اصلی بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: حدود ۹ هزار اصناف در استان سمنان فعالیت دارند، سؤال این است آیا ممیزی تخصصی انجام شده و چقدر توانسته‌ایم شغل‌های جدید ایجاد کنیم، موارد فوق نیاز به هماهنگی و سرپرستی دارد.

رئیس اتاق سمنان با تأکید بر لزوم همراهی با اتفاقات، به اصناف توصیه کرد: برای خود کارگروه تخصصی، مرکز مطالعات اقتصادی ایجاد کنند.

جمعه‌ای خاطرنشان کرد: دبیرخانه اتاق‌های، سه‌گانه اصناف، بازرگانی و تعاون در اتاق بازرگانی تشکیل شده و نمایندگی سه اتاق در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی می‌تواند به پیگیری منافع بخش خصوصی کمک کند.

به عقیده جمعه‌ای، تجار، اصناف و بازاریان سفیران فرهنگ و بازار هستند و باید همت و تلاش ساعی داشته باشند.

کد خبر: ۱۰۸٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha