۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
اهدای ۷ هزار بسته لوازم التحریر در هرمزگان/ ۶ هزار بسته معیشتی در مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان:

اهدای ۷ هزار بسته لوازم التحریر در هرمزگان/ ۶ هزار بسته معیشتی در مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد

بندرعباس- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و ۶ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق کمتر توسعه استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش بازار، منوچهر دانشمند در حاشیه ششمین رزمایش احسان گفت: با عنایت به وضعیت اقتصادی همشهریان بندرعباسی و مناطق کمتر توسعه، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در جهت کمک به این خانواده ها ۶ هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را هدیه کرده که با کمک گروه های جهادی در مناطق کمتر توسعه استان هرمزگان توزیع می شود.

وی افزود: در کنار این بسته های معیشتی، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید ۶ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر که شامل تمام اقلام ضروری یک دانش آموز است با همت بنیاد احسان با ارزش ریالی یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون آماده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان بیان کرد: قبل از این رزمایش، تعداد ۱۲ هزار بسته معیشتی ، ۱۵ هزار قطعه مرغ و ۳۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در نیمه سال جاری عنوان کرد: در شش ماه اول سال جاری بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با ۴ درصد کارمزد به متقاضیان کار پرداخت شد.

وی ادامه داد: ساخت سه پروژه فرهنگی، آموزشی و خوابگاه دانش آموزیی در بشاگرد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان، مساعدت ۸ میلیارد تومانی برای آبرسانی به زاچ و داربست در بشاگرد، مساعدت ۴ میلیون تومان برای آبرسانی به روستای سیریک از فعالیت های شش ماهه ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان بود. 

دانشمند اظهار کرد: بنیاد برکت با همکاری تسهیلگران تا به حال ۸۰۰ شغل در هرمزگان ایجاد کرده که هدف ما ایجاد ۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال جاری است.

گفتنی است؛ تاکنون بنیاد برکت ۹۰ مدرسه با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی در هرمزگان بنا کرده است. 

کد خبر: ۱۰۸٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha