۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
راه اندازی مدارس تولید و مهارت در هرمزگان
مدیرکل ستاد اجرایی هرمزگان خبر داد؛

راه اندازی مدارس تولید و مهارت در هرمزگان

بندرعباس- تفاهمنامه راه اندازی مدارس تولید و مهارت در مدارس هرمزگان با حضور مدیران کل ستاد اجرایی و مدیر کل آموزش و پرورش به امضا رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، منوچهر دانشمند اظهار داشت: به دنبال فعالیت های بنیاد احسان در راستای عدالت آموزشی در هرمزگان مدارس تولید و مهارت در استان افتتاح می شوند.

دانشمند افزود: این مدارس با هدف ارتقا سطح مهارت آموزی میان دانش آموزان، تلاش جهت مردمی سازی اقتصاد در آموزش و پرورش و خودکفایی اقتصادی مدرسه و همچنین ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش آموزان کم برخوردار راه اندازی می شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی هرمزگان گفت: سه مدرسه تولید و مهارت در هرمزگان در بخش های مختلف قالی بافی، مدرسه هوشمند کشاورزی و مدرسه گردشگری و خانه سفال در بخش جغین، بخش برنطین در شهرستان رودان و جزیره هرمز تا پایان مهر ماه به بهره برداری می رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در جهت مدارس فناور و خودکفا پیشرو بوده و در بخش های مختلف مدرسه سازی و تعلیم و تربیت کارنامه درخشانی دارد.

قویدل افزود: هرمزگان بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان مقطع متوسطه خود را در هنرستان ها و بخش های مهارت آموزی دارد و با توجه به لزوم تکمیل زیرساخت های لازم باید به این بخش نگاه ویژه ای داشته باشیم.

گفتنی است این تفاهمنامه با حضور مدیران کل ستاد اجرایی و آموزش و پرورش و همچنین معاونین مربوطه هر دو دستگاه امضا و به مدت سه سال منعقد شد.

کد خبر: ۲۴۸٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha