۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
پخت و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در استان هرمزگان 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)هرمزگان خبرداد؛

پخت و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در استان هرمزگان 

بندرعباس - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آستانه عید غدیر خم از توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید توسط بنیاد احسان و با مشارکت گروه های مردمی و جهادی خبر داد.

به گزارش بازار،به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان، منوچهر دانشمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان عصر امروز اعلام کرد: با توجه اهمیت بزرگداشت عید غدیر و تاکید بر اطعام مؤمنین، که هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد، برنامه‌ریزی شده تا در استان هرمزگان حدود ۲۰۰ هزار پرس غذا پخت و توزیع شود.

وی گفت: حدود ۲۰۰ هزار پرس غذا باحمایت بنیاد احسان وابسته به ستاد درمکانهای مذهبی استان باهمکاری گروهای جهادی همکارستاد ، طبخ و توزیع خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی در ادامه از برنامه‌های دیگر بزرگداشت غدیر افزود: برنامه‌های دیگری نیز در استان پیش‌بینی شده، از جمله برگزاری کاروان بزرگ خودرویی، اجتماع بزرگ هیئات و مجموعه‌های دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و برگزاری مراسم‌های مختلف در مساجد، هیئت‌ها و محله‌های شهر که ان‌شاء‌الله به همت همه مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha