۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
توقف واردات کالاهای خارجی سبب احیا برخی از صنایع استان مرکزی شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

توقف واردات کالاهای خارجی سبب احیا برخی از صنایع استان مرکزی شد

اراک- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از احیا مجدد ۵۴ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی این استان خبر داد و گفت: توقف واردات کالاهای خارجی سبب احیا برخی از صنایع استان مرکزی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی آمره ظهر شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر در شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی طی سخنانی با بیان این که ۳۰هزار نفر در ۲ هزار و ۹۶۴ واحد مستقر در ۳۳ شهرک صنعتی استان مرکزی مشغول فعالیت هستند، گفت: ۵۴ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی با دریافت تسهیلات، ارایه خدمات مشاوره‌ای فن‌بازار و خدمات کلینیکی احیا و مجددا فعال شدند.

وی واردات کالاهای مشابه را دلیل عمده رکود واحدهای صنعتی دانست و گفت: با تحریم ها و توقف واردات کالاهای خارجی بسیاری از صنایع داخلی می توانند، رشد کرده و مجددا احیا شوند، که در این خصوص به این واحدها خدمات مشاوره ای ارائه می دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از استقرار ۳۵ واحد مشاوره‌ای در ساختمان کسب و کار استان مرکزی در اراک خبر داد و گفت: این واحدهای مشاوره ای در خدمت صنایع برای ارایه خدمات آموزشی در بخش‌های مختلف فنی، مدیریتی و مالی هستند، که این آموزش ها می تواند، سبب تقویت واحدهای تولیدی شود.

کد خبر: ۱٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha