۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
فروش بلیت اربعین با قیمت بالاتر از نرخ مصوب؛ ممنوع
مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر اعلام کرد

فروش بلیت اربعین با قیمت بالاتر از نرخ مصوب؛ ممنوع

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر گفت: این شرکت ۲۴ هزار نفر از زائران اربعین حسینی را با نرخ مصوب جابجا می‌کند و هیچ آژانسی حق فروش بلیت‌های این ایرلاین را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب ندارد.

به گزارش بازار، حسن قاسمی با اشاره به اینکه پیش از این، این شرکت هر روز دو پرواز از تهران و مشهد به نجف اشرف داشت افزود: در ایام اربعین حسینی یعنی از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر، این شرکت روزانه هشت پرواز به شهر نجف خواهد داشت و روزانه حدود ۱۵۰۰ زائر حسینی را جابجا خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت خاص سفرهای امسال و بسته بودن مرزهای زمینی افزود: بدلیل اینکه پروازهای اربعین عمدتا یک سر خالی است برای ایرلاین‌ها سود مادی نخواهد داشت، اما همه خطوط هواپیمایی بحث سود را در این مقطع کنار گذاشته و با حداقل سود یا به صورت سر به سر اقدام به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کردند.

مدیرعامل قشم ایر نرخ مصوب سفرها را از تهران به نجف ۵ میلیون تومان بصورت رفت و برگشت و از مشهد به نجف ۶ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پرواز یک مسیره از تهران به نجف ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و از مشهد به نجف ۴ میلیون تومان خواهد بود و اخذ وجوه بیشتر تخلف است و در صورتی که بلیت‌های این شرکت با نرخ بیشتری به فروش برسد قطعا با آژانس متخلف برخورد می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به اینکه قشم‌ایر برای خدمت رسانی به زائران حسینی بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی خود را تعطیل کرده افزود: تمام تلاش ما خدمت دهی به زائران است و برای این کار، تمام توان عملیاتی خود را به کار گرفتیم.

وی افزود: با توجه به درخواست زائران، احتمال افزایش تعداد پروازهای فوق‌العاده وجود دارد و زائران می‌توانند در صورت داشتن ویزای معتبر و مدارک مربوط به مقررات بهداشتی کرونا از جمله تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته و کارت واکسیناسیون، برای خرید به پایگاه اینترنتی این شرکت یا آژانس‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۰۸٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha