۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
بدهی‌های بیمه تأمین اجتماعی استان سمنان تا پایان آبان ماه ۹۸ تسویه شد
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:

بدهی‌های بیمه تأمین اجتماعی استان سمنان تا پایان آبان ماه ۹۸ تسویه شد

سمنان - مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به پرداخت ۵۶ میلیارد تومان از بدهی‌های مربوط به دو ماه آذر و دی گفت: بدهی‌های تأمین اجتماعی استان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان تا پایان آبان ماه ۹۸ پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی اکرم ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: تمام بدهی‌های این سازمان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود تا آبان ماه سال ۹۸ تسویه شده است.

وی بابیان اینکه ۶۰ درصد از بدهی‌های این سازمان به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود مربوط به دو ماه آذر و دی‌ماه نیز پرداخت‌شده است، افزود: این مبلغ معادل ۵۶ میلیارد تومان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد باقی‌مانده پس از تأیید اسناد پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان تأمین اجتماعی برای رسیدگی و آماده پرداخت شدن صورتحساب مراکز طرف قرارداد توسط همکاران دفتر اسناد پزشکی مدت‌زمان دوماهه از موعد ارسال صورتحساب توسط مراکز دانشگاهی در نظر گرفته‌شده است.

اکرم با تأکید بر اینکه همه صورتحساب‌های رسیدگی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به‌صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شده است، یادآور شد: پس از تأمین اعتبار از طرف سازمان مرکزی و به‌صورت متمرکز پرداختی‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۰٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha