۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۱۳۱۵ نفر در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی استان سمنان رقابت می‌کنند
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:

۱۳۱۵ نفر در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی استان سمنان رقابت می‌کنند

سمنان- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی این سازمان گفت: یک هزار و ۳۱۵ نفر در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی سمنان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی اکرم صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۱۵ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی استان سمنان ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ۲۱ شهریورماه سال جاری به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به‌ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای حضور در آزمون بیان کرد: محل برگزاری آزمون پیش از ورود داوطلبان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می‌شود.

متقاضیان به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا مراجعه کنند
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه در این آزمون ۸۰۶ نفر از داوطلبان زن و ۵۰۹ نفر مرد هستند، تأکید کرد: این افراد در مقاطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

اکرم بابیان اینکه داوطلبان از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند، تصریح کرد: چینش صندلی‌ها بافاصله و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش از تمهیدات این سازمان برای مقابله با انتقال کرونا در آزمون استخدامی است.

وی گفت: همه متقاضیان شرکت در آزمون الزاماً باید با مراجعه به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کنند.

کد خبر: ۴۰٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha