۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
پانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در البرز برگزار شد
با همکاری ادارات و دستگاه های مختلف استان؛

پانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در البرز برگزار شد

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران از برگزاری پانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با همکاری ادارات و دستگاه های مختلف استان خبر داد.

محمد مهدی پورسلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: پانزدهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با همکاری دستگاه‌ها و ادارات مختلف استان از جمله کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه و بسیج استان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، بنیاد مستضعفان، شهرداری، اوقاف و امور خیریه و مراکز نیکوکاری، سازمان تبلیغات، کانون مساجد و خیرین با پیام آیت الله حسینی همدانی در سراسر استان آغاز شد.

پورسلیمانی به نقل از دبیرخانه قرارگاه مواسات و همدلی اعلام کرد: تا این مرحله از رزمایش، ۲۲۰ هزار بسته‌ معیشتی و ۵۰ هزار بسته بهداشتی و ۵۱۰ بسته پوشاک، دو میلیون و ۹۰۰هزار پرس غذای گرم از سوی نهادهای مختلف و خیرین به نیازمندان اهدا شده است.

وی افزود: تعداد ۳۰۰ مورد تعمیرات و بازسازی منازل محرومین از سوی گروه های جهادی انجام و همچنین ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد نیز آزاد شده و ۶۵ عدد کپسول اکسیژن، ۱۹ دستگاه بای پپ و پنج دستگاه ونتیلاتور نیز به مراکز علوم پزشکی تحویل شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران اظهار کرد: در رزمایش مرحله پانزدهم ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۱ هزار و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر تامین و به نیازمندان اهدا خواهد شد که از این تعداد ، ۵۹۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی و ۶۱۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب پویش مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین و از طریق گروه های جهادی و مساجد و پایگاههای بسیج و هیئات مذهبی، در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha