۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
توسعه علوم بین رشته‌ای در بخش صنعت و فناوری نیاز به سرمایه گذاری دارد
استاندار زنجان:

توسعه علوم بین رشته‌ای در بخش صنعت و فناوری نیاز به سرمایه گذاری دارد

زنجان-استاندار زنجان گفت: باید به علوم بین رشته‌ای در بخش صنعت و فناوری بیشتر بهاء داده شود و سرمایه گذاری لازم مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در محل استانداری زنجان، گفت: زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله مشهور است و در صنعت چاقو هم ظرفیت بسیار خوبی دارد. 

وی اظهار کرد: از صنعت چاقوی استان می توان به عنوان تیغ جراحی استفاده کرد ولی این مهم محقق نشده و  در این خصوص پارک علم و فناوری زنجان می‌تواند پیشگام باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت منطقی در شرکت‌های دانش بنیان، بهره وری بالایی را به دنبال دارد، گفت: تولیدات پارکهای علم و فناوری از کیفیت زیادی برخوردار است.

حقیقی با بیان اینکه برای گسترش پارک علم و فناوری استان باید نگاه ویژه ای داشت، تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد به حوزه‌های مختلف آن گونه که باید و شاید توجه نشود.

وی به حمایت از صادرات غیرنفتی اشاره کرد و ابراز داشت: برای شهرهای کم برخوردار خدابنده، ایجرود ماهنشان کارگروهی به ریاست معاونت اقتصادی تشکیل شود و در این خصوص بسته‌های عملیاتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در بخش فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، ابراز داشت: باید از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده شود.

حقیقی یادآور شد: باید علوم فناوری به خوبی تقویت شود چرا که در آینده نیاز به این علم بسیار اساسی و ضروری است.

وی گفت: باید به علوم بین رشته‌ای در بخش صنعت و فناوری بیشتر بهاء داده شود و سرمایه گذاری لازم مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha