۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
نظارتی بر بازار دوچرخه و موتورسیکلت لرستان وجود ندارد/ قیمت‌گذاری سلیقه‌ای
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نظارتی بر بازار دوچرخه و موتورسیکلت لرستان وجود ندارد/ قیمت‌گذاری سلیقه‌ای

لرستان- اسدی‌فر، رئیس اتحادیه موتورسیکلت و دوچرخه لرستان گفت: نظارتی بر بازار دوچرخه و موتورسیکلت استان وجود ندارد درنتیجه قیمت‌گذاری‌ها سلیقه‌ای و توسط فروشندگان انجام می‌شود.

غلام عباس اسدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در لرستان ۱۷۰ واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه موتورسیکلت و دوچرخه داریم، ظهار داشت: قیمت موتور سیکلت به صورت لحظه‌ای افزایش می‌یابد و متاسفانه هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

 وی افزود: البته اجناس، نرخ ثابتی ندارند که بتوان بر اساس آن قیمت‌گذاری کرد و به صرف اینکه فروشنده اجناس خود را نقد خریداری کرده باشد یا قسطی، نرخ گذاری توسط خود فروشندگان انجام می‌شود. 

رئیس اتحادیه موتورسیکلت و دوچرخه لرستان با اشاره به بازار گرم دلالی در نبود نظارت مسئولان، عنوان کرد: وقتی قیمت دلار افزایش می‌یابد قیمت اجناس نیز به صورت لحظه‌ای بالا می‌رود و یک قیمت قطعی در بازار وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمام اجناس تولیدی ما داخلی هستند و موتورهایی که خارجی هستند به صورت قاچاق وارد شده‌اند که ما روی آنها نظارتی نداریم؛ ما منتظریم تا ببینیم دولت رئیسی چه برنامه‌ای برای ساماندهی بازار دارد و شرکت‌هایی که محصولات را تولید می‌کند، قیمت و کیفیت اجناس را چگونه تعیین می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha