۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
آسمان نیمه ابری در استان سمنان/ دمای هوا کاهش می‌یابد

آسمان نیمه ابری در استان سمنان/ دمای هوا کاهش می‌یابد

سمنان - نقشه‌های هواشناسی همزمان با روز سه شنبه نشان می‌دهند که از میزان سامانه کم‌فشار بارشی که از روز دوم فروردین‌ماه وارد استان سمنان شده بود، کاسته شده و کم کم این سامانه در حال خروج است اما برودت هوا و احتمال بارش پراکنده همچنان در استان تا روز پنج شنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سامانه کم فشار بارشی همزمان با روز سه شنبه پنجم فروردین ماه ۹۹ به تدریج در حال خروج از استان سمنان است اما همچنان آسمان غالب نقاط استان نیمه‌ابری همراه با افزایش ابرها و وزش باد پیش بینی شده است.

امروز نیز مانند روزهای گذشته آسمان بیشتر نقاط استان سمنان ابری است و احتمال بارش پراکنده و کاهش دما وجود دارد هرچند وضعیت در مرکز استان اینگونه نیست و آفتاب در وسط آسمان قرار دارد و دماسنج ها روی عدد هفت ایستاده اند.

تمام شهرستان‌های استان سمنان به‌جز سمنان، آسمانی ابری دارند و طبق اعلام هواشناسی شرایط جوی عمومی استان احتمال بارش باران، برودت هوا، مه گرفتگی و وزش باد خواهد بود.

برای مرکز استان سمنان وزش باد، و آسمانی نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۶ و شش درجه بالای صفر است اما در شاهرود وضعیت کمی متفاوت است، آسمان ابری و در شمال این شهرستان احتمال سرمازدگی درختان وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود ۹ و دو درجه بالای صفر اعلام شده است از سوی دیگر دامغان آسمانی نیمه‌ابری دارد بیشینه و کمینه دمای هوا برای این شهرستان طی روز سه شنبه ۱۰ و دو درجه بالای صفر خواهد بود از سوی دیگر دمای هوای میامی هفت درجه بالای صفر است و برای این شهرستان نیز بیشینه و کمینه دمای هوای ۱۱ و چهار درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای گرمسار ۱۴ و چهار درجه بالای صفر و ایوان کی ۱۵ و پنج درجه بالای صفر است آسمان این دو شهر همسایه نیمه ابری همراه با افزایش ابر هستند.

نقشه های هواشناسی نشان می دهند که از روز پنج‌شنبه آسمان غالب نقاط استان سمنان صاف خواهد شد و شاهد افزایش چند درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha