۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
تولید واکسن برکت تحریم ها را بی اثر کرد| «برکت» کم عارضه ترین واکسن
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با بازار مطرح کرد

تولید واکسن برکت تحریم ها را بی اثر کرد| «برکت» کم عارضه ترین واکسن

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید واکسن برکت باعث شد تا تحریم‌های دشمنان در این زمینه بی اثر شود و ورود واکسن به ایران از زمانی کلید خورد که ما تولید واکسن برکت را آغاز کردیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به کم عارضه بودن واکسن برکت بیان داشت: واکسن برکت الحمدالله علاوه بر این که به عنوان یک افتخار برای مملکت شناخته شد فتح بابی شد که تحریم ها را بی اثر کند.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند تحریم ها باید بی اثر شود، نه این است که ما برویم و تحریم را دور بزنیم لذا باید آنقدر قدرتمند و توانمند شویم که دشمن مجبور شود تا تحریم‌ها را بردارد.

نماینده مجلس تصریح کرد: تولید واکسن برکت باعث شد تا تحریم‌های دشمنان در این زمینه بی اثر شود و ورود واکسن به ایران از زمانی کلید خورد که ما تولید واکسن برکت را آغاز کردیم.

ابوترابی اظهارداشت: ما اگر این توان را به دست نمی‌آوردیم - توان تولید واکسن برکت - مطمئن باشید دچار بحران ها زیادی می شدیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: در عین حال و طبق نظر کارشناسان، واکسن برکت یکی از کم عارضه ترین واکسن ها شناخته شده است طبق اطلاعاتی که از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فناوری کسب کردم همگی این اطلاعات گویای این است که واکسن برکت یکی از کم عارضه ترین واکسن ها داخلی است و خوشبختانه مرگ و میری در زمینه تزریق این واکسن ثبت نشده است.

کد خبر: ۱۰۷٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha