۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
روزانه ۱۵ هزار ماسک n۹۵ با تکنولوژی اولتراسونیک در اردبیل تولید می شود
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

روزانه ۱۵ هزار ماسک n۹۵ با تکنولوژی اولتراسونیک در اردبیل تولید می شود

اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک n۹۵ با تکنولوژی اولتراسونیک توسط واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل تولید می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب ابراهیم پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کارگاه تولید ماسک در اردبیل گفت: روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک n۹۵ با طراحی خط تولید با تکنولوژی اولتراسونیک توسط واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل تولید می شود.

وی با اشاره به حرکت جهادی واحدهای فناور مستقر در پارک علم وفناوری در جهت پیشگیری از ویروس کرونا گفت: در روزهای آینده ظرفیت این خط، به بیش از دو برابر نیاز ماسک کادر درمان استان خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با اشاره به مشارکت دو شرکت دانش بنیان الکترونیک پردازش سبلان و رادیس صنعت هوشمان آرتاویل برای طراحی و ساخت خط تولید ماسک(n۹۵) باتکنولوژی اولتراسونیک گفت: این خط تولید باحضور استاندار، رئیس کل دادگستری و سایر مدیران مرتبط استانی بطور رسمی به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: طراحی وساخت این خط تولید با تلاش فناوران در طول ۱۰ شبانه روز و با صرفه جویی بیش از ۵۰ درصدی نسبت به نمونه مشابه خارجی تولید شده است.

کد خبر: ۱۰٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha