۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کم کاری در قبال سرمایه گذاران خیانت است | سرمایه‌گذار پیاده نظام اقتصاد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کم کاری در قبال سرمایه گذاران خیانت است | سرمایه‌گذار پیاده نظام اقتصاد

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه کم کاری در قبال سرمایه گذاران خیانت است، گفت: کارشکنی در قبال سرمایه گذار خواسته یا ناخواسته نباید صورت گیرد.

اردشیر مطهری در حاشیه نخستین نشست هم اندیشی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بیان کرد:  سرمایه گذار نباید برای یک مجوز دغدغه داشته باشد چرا که این روند او را آزرده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار نباید دغدغه برخورد دستگاه اداری و اجرایی را داشته باشد، تاکید کرد: امروز سرمایه گذار ما نمی‌داند که آیا مشکلات او در زمینه‌های تشکیلات اداری، صنعت معدن و تجارت، محیط زیست، بهداشت و ... قابل رفع هستند یا خیر.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کنونی کشور، گفت:  ورود به سرمایه گذاری در این شرایط کار دشواری است لذا امروز این قشر با وجود شرایط اقتصادی در دورترین نقاط کشور همه داشته‌هایشان را به میدان آورده‌اند، پس باید شرایط را برایشان مهیا کرد.

مطهری با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها به صورت تحکمی با سرمایه گذار برخورد می‌کنند، گفت:  هر رده و مسئولی که در قبال سرمایه گذار کم کاری می‌کند در واقع دست به خیانت می‌زند.

وی با بیان اینکه  کارشکنی چه ناخواسته و چه خواسته نباید صورت گیرد، گفت: در برخی مجموعه‌ها یک کار کوچک سرمایه گذار دو، سه حتی شش ماه طول می‌کشد و وقتی پای درد دل سرمایه گذاران و تولید گران می‌نشینیم، مشکلات عدیده ای دارند که بسیاری شأن ماه‌ها از سوی مسئولان حل نشده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ادامه داد: ما نمی‌گوییم که رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها نشود، باید اینها صورت گیرند اما آیا نمی‌شود برای رفع مشکلات تولیدگران تدبیر کرد؟ سرمایه گذار پیاده نظام جبهه اقتصادی کشور محسوب می‌شود و باید موانع و مشکلات مسیر سرمایه گذاری را برداریم.

مطهری افزود:  پتانسیل ویژه منطقه اقتصادی گرمسار نزدیکی به تهران و خط ترانزیت و همچنین راه آهن است همچنین درباره مشکلات باید گفت امروز بحث انتقال مسائل مالی نیز مطرح است که حرکت خوبی در این زمینه صورت گرفته تا مشکلات مسائل مالی سرمایه گذاران به خصوص در بخش صادرات و واردات حل شود و نگرانی از این بابت هم نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، در این نشست سرمایه گذاران مشکلات خود را در بخش های مختلف مطرح کردند که انتقال مالی و صدور ال سی یکی از این مشکلات بود.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha