۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
منع تاسیس مرغداری در سیستان و بلوچستان پس از ۱۵ سال برداشته شد
معاون استاندار سیستان وبلوچستان:

منع تاسیس مرغداری در سیستان و بلوچستان پس از ۱۵ سال برداشته شد

زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌ و بلوچستان گفت: منع تاسیس مرغداری در استان با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسئولان ارشد کشوری پس از ۱۵ سال برداشته شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست بررسی روند صدور مجوز مرغداری‌های جدید اظهار داشت: سرمایه‌گذاران در این حوزه موظفند پس از گرفتن مجوزها ظرف سه ماه عملیات اجرایی واحد تولیدی را آغاز و طی بازه زمانی یکساله موظف به تولید هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از نیاز مصرفی سیستان و بلوچستان از استان‌های همجوار تأمین می‌شود و به دنبال بحران‌های کمبود گوشت مرغ در کشور با مشکل مواجه بودیم منع تأسیس مرغداری‌ها پس از ۱۵ سال برداشته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید باید به دنبال اخذ صدور مجوز صادرات مرغ تولید شده باشیم و سیاستی را به کار گیریم که چرخه عرضه و تقاضا از تعادل خارج نشود.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ سرمایه‌گذار متقاضی سرمایه‌گذاری مرغداری در حال حاضر در حال اخذ موافقت اصولی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و امور آب هستند.

کد خبر: ۱۰۶٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha