۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تداوم بارش باران در استان سمنان/ آسمان ابری است
نقشه‌های هواشناسی می‌گویند؛

تداوم بارش باران در استان سمنان/ آسمان ابری است

سمنان - نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که با استقرار سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان آسمان ابری است و بارش‌ها به خصوص در شرق استان تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، نقشه های هواشناسی همزمان با ظهر دوشنبه نشان می دهند که سامانه کم فشار بارشی که دیشب در غرب استان بارش شدید باران را به راه انداخته بود امروز در شرق استان مستقر است و این مناطق را تحت تاثیر خود دارد.

در کالپوش و رضوان دمای هوا صفر درجه است. میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان میامی نزدیک به ۴۰ میلیمتر بوده است.

در شهر میامی نیز دمای هوا چهار درجه بالای صفر است از دیشب بارش باران همراه با باد شدید پدیده غالب جوی است همانند شرایط یکه در شاهرود، این بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان سمنان دارد.

دمای هوا در شاهرود همزمان با ظهر دوشنبه چهار درجه بالای صفر است و سرعت باد همزمان با بامداد امروز به ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می رسید.

وزش تند باد ۴۹ کیلومتر بر ساعت و بارش شدید باران از نکات قابل توجه شرایط جوی در شهرستان دامغان است بیشینه و کمینه دمای هوای دامغان برای امروز ۱۰ و دو درجه بالای صفر گزارش می شود.

پیش بینی هواشناسی برای مرکز استان سمنان نیز آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد، احتمال بارش پراکنده باران است. دیشب در سمنان بیش از ۱۵ میلیمتر باران باریده است.

همچنین گرمسار و آرادان نیز با بیش از ۳۰ میلیمتر باران رکورد چند ماهه خود را در زمینه بارش باران شکسته اند.

در نهایت باید گفت پیش بینی هواشناسی برای امروز و فردای استان سمنان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران همراه با رگبار و وزش باد خواهد بود.

کد خبر: ۱۰٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha