۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
احتمال بارش باران در استان سمنان/ هوا ابری ماند
طبق اعلام هواشناسی؛

احتمال بارش باران در استان سمنان/ هوا ابری ماند

سمنان - هوای استان سمنان طبق اعلام هواشناسی برای روزهای یکشنبه و دوشنبه نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و ابری در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، نقشه های هواشناسی از ورود سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان از بامداد یکشنبه خبر می دهند سامانه ای که سبب شده تا تمام هشت شهرستان استان آسمانی نیمه ابری داشته باشند.

از سوی دیگر هواشناسی وضعیت هوای استان سمنان برای روز یکشنبه و دوشنبه را نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و ابری در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید اعلام کرده است.

این شرایط ناپایدار همراه با احتمال بارش و کاهش محسوس دمای هوا تا دوشنبه در استان سمنان وجود دارد و از روز سه شنبه کم‌کم از میزان ابرها کاسته خواهد شد.

پیش بینی هواشناسی برای روز یکشنبه و دوشنبه مرکز استان سمنان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و ابری در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید است و بیشینه و کمینه دمای هوا در شهرستان سمنان ۱۸ و شش درجه بالای صفر است.

با نگاهی به نقشه های هواشناسی می توان دریافت که احتمال بارش باران برای امروز و فردا در سطح شهرستان سمنان به‌خصوص ارتفاعات وجود دارد.

احتمال بارش و برودت نسبتاً محسوس دمای هوا در مهدی شهر و شهمیرزاد در شمال سمنان نیز وجود دارد.

در شرق استان سمنان شرایط نسبتاً مشابه غرب است با این تفاوت که دمای هوا به طرز محسوسی کاهش یافته و در سردترین مناطق همزمان با شامگاه یکشنبه به سه درجه بالای صفر نیز می رسد.

احتمالا از شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه شاهد خروج سامانه کم فشار بارشی از سمت شرق استان سمنان باشیم.

رضوان در میامی با سه درجه و گرمسار با ۱۸ درجه بالای صفر سردترین و گرمترین نقاط استان سمنان در روز یکشنبه هستند.

کد خبر: ۱۰٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha