۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
پهلوگیری ۱۹ فروند کشتی در بندر امیرآباد
مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد عنوان کرد:

پهلوگیری ۱۹ فروند کشتی در بندر امیرآباد

بهشهر - مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: ایام نوروز در مجموع ۱۹ فروند کشتی در لنگرگاه بزرگترین بندر شمال برای تخلیه و بارگیری پهلوگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، سیاوش رضوانی با بیان اینکه فعالیت های بندر امیرآباد در ایام نوروز ادامه دارد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، تعداد ۱۰ فروند کشتی شامل غلات و کالای مورد نیاز از بندر امیرآباد وارد کشور خواهد شد.

وی افزود: بندر امیرآباد با ثبت رکورد بی سابقه بیش از چهار میلیون تن کالا در سال ۱۳۹۸ و با هدف پیشرفت و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در سال جدید فعالیت خود را از روز دوم فروردین ماه آغاز کرد و در حال حاضر ۹ فروند کشتی در پای اسکله ها مشغول تخلیه و بارگیری بوده و تعداد ۱۰ فروند کشتی در لنگرگاه مستقر بوده که به محض آمادگی صاحبان کالا و انجام تشریفات گمرکی و اداری پهلودهی می شوند.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از اوایل بهمن ماه برای مقابله با ویروس کرونا در بندر پیش بینی شده است، اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی در این مورد در بندر امیرآباد گزارش نشده و فعالیت تخلیه و بارگیری طبق روال عادی در جریان است.

وی در پایان اظهار داشت: عمده کالاهای وارداتی به بندر امیرآباد شامل غلات بوده و کالاهایی همچون سیمان، گچ، مواد ساختمانی، فولاد و... از بندر امیرآباد به مقصد کشورهای CIS ارسال می شود.

کد خبر: ۱۰٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha